Drugiego dnia Poznańskich Dni Przedsiębiorczości 2023 o-line skupimy się na promocji marki w mediach społecznościowych. Joanna Bogielczyk przedstawi praktyczne strategie wykorzystania darmowych narzędzi Instagrama i Facebooka do zwiększenia widoczności marki online. Następnie Wojciech Wrociński omówi rolę gadżetów reklamowych w budowaniu relacji z klientami i partnerami biznesowymi, analizując trendy wśród materiałów reklamowych dla firm.
1. Jak wykorzystać darmowe narzędzia Instagrama i Facebooka w promocji marki i biznesu | Joanna Bogielczyk
- 10:00 – 12:00 – prelekcja
- 12:00 – 14:00 – konsultacje indywidualne
1. Korzyści z obecności marki i biznesu na Instagramie i Facebooku.
2. Wprowadzenie do darmowych opcji Instagrama i Facebooka.
3. Optymalizacja profili na Instagramie i Facebooku.
4. Ustawienia sekcji informacyjnych dla maksymalnej widoczności i spójności marki na Instagramie i Facebooku.
5. Wybrane darmowe narzędzia na Instagramie i Facebooku do promocji marki i biznesu.
6. Zasady tworzenia treści pod kątem przyciągania odpowiedniej grupy docelowej.
7. Budowanie społeczności.
8. Podsumowanie i pytania uczestników.
2. Jak gadżety mogą wspierać rozwój, sprzedaż, relacje firmy z jej partnerami |Wojciech Wrociński
- 13:00 – 14:30 – prelekcja
- 14:30 – 15:00 – pytania i odpowiedzi
- 15:00 – konsultacje indywidualne
Gadżety reklamowe są doskonałym sposobem na promocję firmy. Budują solidną relację z partnerami biznesowymi, pracownikami, klientami i dostawcami. W świecie, w którym większość spraw załatwia się online, uznanie współpracy w postaci fizycznego, przydatnego prezentu, jakim jest gadżet reklamowy, wywołuje podobne emocje, co otrzymanie prawdziwej pocztówki ze znaczkiem.
Wręczając komuś gadżet lub pakiet gadżetów z logo naszej firmy, zostawiamy po sobie pozytywny ślad. Nie jesteśmy tylko jednym z wielu przedsiębiorstw, z którym prowadzi się biznes. Jesteśmy tą firmą, która daje od siebie więcej i zapada w pamięci. Efekt ten wywołujemy zarówno wtedy, gdy nasz gadżetowy prezent trafia do prezesa najlepszej firmy, jak i naszego pracownika. W końcu i jeden i drugi przyczynia się do wspólnego rozwoju.
Podczas szkolenia opowiemy, Rola gadżetów firmowych w budowaniu relacji z klientami i pracownikami, a także trendach wśród materiałów reklamowych dla firm.
Zapisz się tutaj
Prelegenci:
Joanna Bogielczyk – Trener biznesu, ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych. Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną firmę. Realizuje projekty w obszarze strategii budowania marki i rozwoju biznesu. Pomaga w tworzeniu silnych marek, w promocji i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy jak skalować i automatyzować biznes za pomocą mediów społecznościowych. Współpracuje z setkami przedsiębiorstw, organami administracji samorządowych i organizacjami biznesowymi. Autorka kilku e-booków, min. „Jak zbudować silną markę w social mediach. 10 skutecznych porad”. Klienci cenią jej pragmatyzm, bo poleca tylko skuteczne rozwiązania. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na:
Instagramie : https://www.instagram.com/joannabogielczyk/,
fanpage’ u https://www.facebook.com/joannabogielczykcom,
blogu https://joannabogielczyk.pl/blog/,
YouTube https://www.youtube.com/c/JoannaBogielczyk
Wojciech Wrociński – właściciel agencji reklamowej ReklamowyGadzet.pl, która powstała 15 lat temu w celu stworzenia miejsca pracy, w którym ludzie się szanują, akceptują i tworzą wspaniałe prezenty biznesowe z pasją.
Przez 15 lat naszej działalności wiele rzeczy ulegało zmianom, ale niezmienne jest to, że to ludzie tworzą tę historię – ludzie z pasją wynikającą ze swoich własnych niepowtarzalnych historii i doświadczeń. Wierzę w to, że relacje tworzy się nie na lato tylko na lata.
WSZYSTKIE WYDARZENIA SĄ BEZPŁATNE – OBOWIĄZUJE REJESTRACJA
UWAGA! Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
#poznanwspiera