Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH on-line pt.
Jak budować rozpoznawalną markę w mediach społecznościowych z wykorzystaniem Facebooka, Instagrama i LinkedIna.
Data: 22.10.2024 (wtorek)
Organizator: POLSKA IZBA GOSPODARCZA IMPORTERÓW, EKSPORTERÓW I KOOPERACJI
Czas szkolenia online: 10:00-13:30
Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:30-17:30
5 korzyści dla uczestników:
- Zwiększenie rozpoznawalności marki: Dzięki poznaniu narzędzi mediów społecznościowych, uczestnicy będą wiedzieli, jak skutecznie zwiększyć świadomość marki.
- Zrozumienie specyfiki różnych platform społecznościowych: Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie korzystać z Facebooka, Instagrama i LinkedIna, dostosowując strategie do swoich marek i biznesów.
- Rozwój umiejętności w zakresie content marketingu: Uczestnicy zobaczą, jak tworzyć angażujące i wartościowe treści, które przyciągną i zaangażują ich docelowych odbiorców.
- Udoskonalenie umiejętności budowania silnej marki online: Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat budowania spójnego wizerunku marki na różnych platformach.
- Zwiększenie sprzedaży: Dzięki zastosowaniu omówionych strategii, uczestnicy będą wiedzieć, jak poszerzyć zasięg działania i dotrzeć do nowych klientów.
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
Rejestracja do 21.10.2024
Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Sylwetka trenera:
Joanna Bogielczyk – Trener biznesu, ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych. Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną firmę. Realizuje projekty w obszarze strategii budowania marki i rozwoju biznesu. Pomaga w tworzeniu silnych marek, w promocji i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy jak skalować i automatyzować biznes za pomocą mediów społecznościowych. Współpracuje z setkami przedsiębiorstw, organami administracji samorządowych i organizacjami biznesowymi. Autorka kilku e-booków, min. „Jak zbudować silną markę w social mediach. 10 skutecznych porad”. Klienci cenią jej pragmatyzm, bo poleca tylko skuteczne rozwiązania. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na:
Instagramie: https://www.instagram.com/joannabogielczyk/,
Projekt szkoleniowy jest sfinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.