Jak budować rozpoznawalną markę w mediach społecznościowych z wykorzystaniem Facebooka, Instagrama i LinkedIna – szkolenie online 22.10.2024

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH on-line pt.

Jak budować rozpoznawalną markę w mediach społecznościowych z wykorzystaniem Facebooka, Instagrama i LinkedIna.

Data: 22.10.2024 (wtorek)

Organizator: POLSKA IZBA GOSPODARCZA IMPORTERÓW, EKSPORTERÓW I KOOPERACJI

Czas szkolenia online: 10:00-13:30

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:30-17:30

5 korzyści dla uczestników:

  1. Zwiększenie rozpoznawalności marki: Dzięki poznaniu narzędzi mediów społecznościowych, uczestnicy będą wiedzieli, jak skutecznie zwiększyć świadomość marki.
  2. Zrozumienie specyfiki różnych platform społecznościowych: Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie korzystać z Facebooka, Instagrama i LinkedIna, dostosowując strategie do swoich marek i biznesów.
  3. Rozwój umiejętności w zakresie content marketingu: Uczestnicy zobaczą, jak tworzyć angażujące i wartościowe treści, które przyciągną i zaangażują ich docelowych odbiorców.
  4. Udoskonalenie umiejętności budowania silnej marki online: Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat budowania spójnego wizerunku marki na różnych platformach.
  5. Zwiększenie sprzedaży: Dzięki zastosowaniu omówionych strategii, uczestnicy będą wiedzieć, jak poszerzyć zasięg działania i dotrzeć do nowych klientów.

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

Rejestracja do 21.10.2024

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Sylwetka trenera:

Joanna Bogielczyk – Trener biznesu, ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych. Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną firmę. Realizuje projekty w obszarze strategii budowania marki i rozwoju biznesu. Pomaga w tworzeniu silnych marek, w promocji i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy jak skalować i automatyzować biznes za pomocą mediów społecznościowych. Współpracuje z setkami przedsiębiorstw, organami administracji samorządowych i organizacjami biznesowymi. Autorka kilku e-booków, min. „Jak zbudować silną markę w social mediach. 10 skutecznych porad”. Klienci cenią jej pragmatyzm, bo poleca tylko skuteczne rozwiązania. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na:

Instagramie: https://www.instagram.com/joannabogielczyk/,

Projekt szkoleniowy jest sfinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Udostępnij ten post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email