Szkolenie on-line: social media i budowanie relacji w biznesie
1. Jak wykorzystać darmowe narzędzia Instagrama i Facebooka w promocji marki i biznesu | Joanna Bogielczyk
- 10:00 – 12:00 – prelekcja
- 12:00 – 14:00 – konsultacje indywidualne
1. Korzyści z obecności marki i biznesu na Instagramie i Facebooku.
2. Wprowadzenie do darmowych opcji Instagrama i Facebooka.
3. Optymalizacja profili na Instagramie i Facebooku.
4. Ustawienia sekcji informacyjnych dla maksymalnej widoczności i spójności marki na Instagramie i Facebooku.
5. Wybrane darmowe narzędzia na Instagramie i Facebooku do promocji marki i biznesu.
6. Zasady tworzenia treści pod kątem przyciągania odpowiedniej grupy docelowej.
7. Budowanie społeczności.
8. Podsumowanie i pytania uczestników.
2. Jak gadżety mogą wspierać rozwój, sprzedaż, relacje firmy z jej partnerami |Wojciech Wrociński
- 13:00 – 14:30 – prelekcja
- 14:30 – 15:00 – pytania i odpowiedzi
- 15:00 – konsultacje indywidualne
Gadżety reklamowe są doskonałym sposobem na promocję firmy. Budują solidną relację z partnerami biznesowymi, pracownikami, klientami i dostawcami. W świecie, w którym większość spraw załatwia się online, uznanie współpracy w postaci fizycznego, przydatnego prezentu, jakim jest gadżet reklamowy, wywołuje podobne emocje, co otrzymanie prawdziwej pocztówki ze znaczkiem.
Wręczając komuś gadżet lub pakiet gadżetów z logo naszej firmy, zostawiamy po sobie pozytywny ślad. Nie jesteśmy tylko jednym z wielu przedsiębiorstw, z którym prowadzi się biznes. Jesteśmy tą firmą, która daje od siebie więcej i zapada w pamięci. Efekt ten wywołujemy zarówno wtedy, gdy nasz gadżetowy prezent trafia do prezesa najlepszej firmy, jak i naszego pracownika. W końcu i jeden i drugi przyczynia się do wspólnego rozwoju.
Podczas szkolenia opowiemy, Rola gadżetów firmowych w budowaniu relacji z klientami i pracownikami, a także trendach wśród materiałów reklamowych dla firm.
Zapisz się tutaj
WSZYSTKIE WYDARZENIA SĄ BEZPŁATNE – OBOWIĄZUJE REJESTRACJA
UWAGA! Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
#poznanwspiera