Dynamiczny rynek izraelski może okazać się perspektywicznym kierunkiem ekspansji polskich firm w regionie Bliskiego Wschodu. Choć to stosunkowo mały kraj, to niezwykle chłonny, z dużą siłą nabywczą konsumentów, aktywny w międzynarodowej współpracy gospodarczej, operujący w ramach zachodnich standardów biznesowych.
Ponad 50% polskiego eksportu do Izraela to artykuły rolno-spożywcze. Popyt jest też m.in. na kosmetyki, nowoczesne technologie, materiały budowlane oraz dekoracyjne.
O tym jakie możliwości biznesowe są w Izraelu i jak wygląda ten rynek oczami przedsiębiorców już 4 lipca na konferencji online „Doing Business in Israel”.
Serdecznie zapraszamy!
Wśród ekspertów m.in.:
➡ Mateusz Kamer – Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego w Tel Awiwie,
➡ Eliyahu Majewski – ekspert w dziedzinie importu artykułów spożywczych do Izraela, szef zakupów Adom Group reprezentującej w Izraelu choćby takie firmy jak: Sokołów, Mlekovita, Krajowa Grupa Spożywcza, Sonko czy Ziaja,
➡ Vlodeck Rubin – właściciel therubins, importer mebli i elementów wystroju wnętrz do Izraela,
➡ Wojciech Dinst – Wiceprezes Zarządu Plettac Distribution, producent rusztowań z sukcesami działający na tym jednym wielkim placu budowy jakim jest Izrael.
Zachęcamy do udziału w webinarze i wcześniejszej rejestracji.
Zgłoszenia udziału: https://bit.ly/DoingBusinessIn_Israel
Program: https://bit.ly/Agenda-4-07-2023
Konferencja będzie dostępna w języku polskim.
Organizatorami wydarzenia są: Samorząd Województwa Wielkopolskiego, Wielkopolski Fundusz Rozwoju sp. z o.o., Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.