Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH on-line pt.
Budowa marki osobistej na co dzień
Data: 16.06.2025.r (poniedziałek)
Czas szkolenia online: 12.00 – 16.00
- Wprowadzenie do szkolenia
• Powitanie uczestników i omówienie celu szkolenia
• Krótka prezentacja uczestników
• Przegląd agendy i oczekiwań uczestników - Autodiagnoza
• Jakie cechy posiadam?
• Jak widzi mnie internet? Jak widzą mnie przyjaciele?
• Co mnie wyróżnia i co mogę zaoferować?
• Osobista Analiza SWOT - Cel budowy własnej marki i wybór kanałów komunikacji (omówienie)
• Cel prowadzi do strategii
• Elementy strategii w budowaniu własnej marki - Niech Cię zobaczą 😊
• Autentyczność i aktywność w budowaniu własnej marki
• Wydarzenia, na których nie może Cię zabraknąć - Monitorowanie swojego wizerunku
Cel szkolenia:
• Zrozumienie czym jest marka własna
• Nabycie umiejętności przygotowania samoanalizy (Analiza SWOT)
• Poznanie konkretnych narzędzi pozwalających na budowanie marki własnej
• Wskazanie nowych nawyków wpływających na Personal Branding
Rejestracja do 15.06.2025
Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Sylwetka trenera:
Małgorzata Gierwazik – doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce i administracji. Absolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu (2016 r.) Pełni funkcję członka Zarządu Polskiej Izby Gospodarczej Importerów Eksporterów i Kooperacji. Ekspertka komunikacji społecznej, Public Relations i Media Relations, zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych. Członkini Polskiej Akademii Nauk – Sekcja Informacji Naukowej (od 2009 r.) Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe jako rzecznik prasowy w organizacjach o zróżnicowanej formie prawnej. Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu komunikowania w sytuacjach kryzysowych, PR, MR i budowania marki. Wspiera osoby publiczne, zarządy i wyższą kadrę w umiejętnościach komunikacyjnych i autoprezentacyjnych oraz budowaniu spójnej marki osobistej. Inspiruje i motywuje – łącząc szeroką wiedzę akademicką i wieloletnie doświadczenie w środowisku gospodarczym. Autorka publikacji naukowych z tematyki rzecznictwa prasowego, w tym monografii: „Rzecznik prasowy w administracji rządowej“ (2014), oraz publikacji dotyczącej informacji w polskiej polityce: „Rzecznik prasowy rządu. Rola i zadania w polskiej polityce informacyjnej po 1989 roku“ (2020). Jest wykładowcą akademickim (UAM oraz Uniwersytet WSB Merito) i twórcą autorskich programów: „Informacja w sytuacjach kryzysowych“, „Techniki negocjacji i mediacji“, „Wystąpienia publiczne”, „Warsztaty kompetencji komunikacyjnych” czy „Strategie Public Relations”. Uczestnicy szkoleń i wykładów twierdzą, że zaraża entuzjazmem i potrafi błyskawicznie zdefiniować problemy komunikacyjne. Cenią szczególnie przygotowanie merytoryczne jak i umiejętność dzielenia się doświadczeniem. Poza zawodowo: entuzjastka ćwiczeń… umysłu, wyłapywania ciekawostek z natłoku informacji, myślenia przyczynowo-skutkowego i budowania mostów zamiast murów 🙂
Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.