Budowa marki osobistej na co dzień – bezpłatne szkolenie on-line 16.06.2025

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w praktycznych, BEZPŁATNYCH WARSZTATACH on-line pt.
Budowa marki osobistej na co dzień
Data: 16.06.2025.r (poniedziałek)
Czas szkolenia online: 12.00 – 16.00

  1. Wprowadzenie do szkolenia
    • Powitanie uczestników i omówienie celu szkolenia
    • Krótka prezentacja uczestników
    • Przegląd agendy i oczekiwań uczestników
  2. Autodiagnoza
    • Jakie cechy posiadam?
    • Jak widzi mnie internet? Jak widzą mnie przyjaciele?
    • Co mnie wyróżnia i co mogę zaoferować?
    • Osobista Analiza SWOT
  3. Cel budowy własnej marki i wybór kanałów komunikacji (omówienie)
    • Cel prowadzi do strategii
    • Elementy strategii w budowaniu własnej marki
  4. Niech Cię zobaczą 😊
    • Autentyczność i aktywność w budowaniu własnej marki
    • Wydarzenia, na których nie może Cię zabraknąć
  5. Monitorowanie swojego wizerunku
    Cel szkolenia:
    • Zrozumienie czym jest marka własna
    • Nabycie umiejętności przygotowania samoanalizy (Analiza SWOT)
    • Poznanie konkretnych narzędzi pozwalających na budowanie marki własnej
    • Wskazanie nowych nawyków wpływających na Personal Branding
    Rejestracja do 15.06.2025
    Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu
    Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
    Sylwetka trenera:
    Małgorzata Gierwazik – doktor nauk społecznych w zakresie nauk o polityce i administracji. Absolwentka Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu (2016 r.) Pełni funkcję członka Zarządu Polskiej Izby Gospodarczej Importerów Eksporterów i Kooperacji. Ekspertka komunikacji społecznej, Public Relations i Media Relations, zarządzania informacją w sytuacjach kryzysowych. Członkini Polskiej Akademii Nauk – Sekcja Informacji Naukowej (od 2009 r.) Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe jako rzecznik prasowy w organizacjach o zróżnicowanej formie prawnej. Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu komunikowania w sytuacjach kryzysowych, PR, MR i budowania marki. Wspiera osoby publiczne, zarządy i wyższą kadrę w umiejętnościach komunikacyjnych i autoprezentacyjnych oraz budowaniu spójnej marki osobistej. Inspiruje i motywuje – łącząc szeroką wiedzę akademicką i wieloletnie doświadczenie w środowisku gospodarczym. Autorka publikacji naukowych z tematyki rzecznictwa prasowego, w tym monografii: „Rzecznik prasowy w administracji rządowej“ (2014), oraz publikacji dotyczącej informacji w polskiej polityce: „Rzecznik prasowy rządu. Rola i zadania w polskiej polityce informacyjnej po 1989 roku“ (2020). Jest wykładowcą akademickim (UAM oraz Uniwersytet WSB Merito) i twórcą autorskich programów: „Informacja w sytuacjach kryzysowych“, „Techniki negocjacji i mediacji“, „Wystąpienia publiczne”, „Warsztaty kompetencji komunikacyjnych” czy „Strategie Public Relations”. Uczestnicy szkoleń i wykładów twierdzą, że zaraża entuzjazmem i potrafi błyskawicznie zdefiniować problemy komunikacyjne. Cenią szczególnie przygotowanie merytoryczne jak i umiejętność dzielenia się doświadczeniem. Poza zawodowo: entuzjastka ćwiczeń… umysłu, wyłapywania ciekawostek z natłoku informacji, myślenia przyczynowo-skutkowego i budowania mostów zamiast murów 🙂

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Udostępnij ten post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email